torstai 16. toukokuuta 2013

muutama sana bloggaamisesta...

K: ohhoh,  nyt tulee tiiviiseen tahtiin tekstiä! Ehkä edellisestä postauksesta ei heti uskois, mutta oon tällä hetkellä sitä mieltä että koko blogin ylläpitäminen on ihan täyttä paskaa. Siis niinku oikeesti. Hirveen vaivan näkee siinä kun tekee hienot bannerit, ja laittaa muutenkin koko persereiän niin koreeseen kuntoon, että kelpaa kirjotella. JA sitten kun oot sen kaks hikistä postausta saanu hampaat irvessä kirjotettua ni tulee se vaihe, että miksi vitussa mä tätä teen. Blogi jää pölyttymään jonnekin bittiavaruuden pimeimpään kolkkaa, ja niskavillat pystyssä olevat anonyymit tulee haukkumaan sut maan syvimpään rakoon, kun oot maailman laiskin ja paskin bloggaaja koko vuosituhannella. Aikalailla mieltä kohottavaa eikö? Siis eiks tää koko homma oo ihan täyttä pelleilyä :D
Sain äsken jonkun aivan jäätävän valaistumisen siitä, että mähän oon täys idiootti kun teen tätä. Ketä vittu kiinnostaa, että mitä mä teen ja sun muuta, ja sitten tulee Tino, joka tekee jäätävän hyvän videon jostain ultrasuper500 extraturbodiisel tempusta ja koko luomakunta on ihan että WOU ! Joo siis, mulle se on ihan arkipäivää, joten en jokasen villityksen alussa jaksa olla että EI JUMALAUTA, SÄHÄN OOT KU IHMEMIES MACGYVER!!!!!!!!!!!1111
Ensinnäkin, mä vihaan postauksia, missä ei oo kuvia. Joten vihaan myös tätä postausta. Mutta kun tälläkin hetkellä katon tota rumaa kameraa joka pällistelee mua tossa hyllyllä, tekis mieli näyttää sille vaa keskaria. Ja kauan. Se vittuilee mulle päivästä toiseen, ja kuvat on aivan jotai sanoinkuvaamattoman järkyttävää. Ja jee, kuvaa nyt jotain hemmetin vesipisaraa joka tippuu jostain umpimädäntyneen räystään reunalta ja oo siinä sitte että ei saatana, mähän oon ihan huippuvalokuvaaja. Siis never. 
Tällä postauksella ei muuten ollu mitään muuta pointtia kun se, että sain purkaa ajtukseni tästä hullujen hommasta. Motivoikaa mua, please.

2 kommenttia :

  1. Katri sä oot ihana ja niin oikeessa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Parasta tässä oli et ragesin tinolle siitä kuin perseestä blogit on ja löysin sen saman fiiliksen millä oon ennenki tän tyylisiä postauksia kirjotellu :D ihanaa! Mut kiitos! :)

      Poista