torstai 25. heinäkuuta 2013

Tinon villitykset: Valokuvaus

Eipä oo nyt tullu vähää aikaa kirjotettuu mitää, mut nyt olis aika (:
Eli nyt olis esittelys mun jo monivuotinen harrastus, eli valokuvaus. Vaikka otsikos sanonki et tää on villitys, ni se ei kuitenkaa ihan oo :D Tä mun valokuvausharrastus esiintyy yleensä semmosina "bursteina", eli saatan kuvata monta kuukautta iha sillee kunnol ja sit taas hillitsen sitä pariks kuukaudenks ja keskityn muihin juttuihin. Ja uusiks.

Valokuvaus on aika yleinen harrastus, mikä muo välil vähän ärsyttääki. Mutta sitte taas loistavaa on se, että tämän ikäisii poikii on harvakseltaan valinnut harrastukseks valokuvausta, joten usein en tunne kuuluvani nii massaan.

Nyt vähän tarkemmin mun valokuvausurasta: Pyysin joskus 3-4 vuotta sitten pukilta lahjaksi kameran, koska tykkäsin ottaa kuvia. Ja kun pukki huomasi että olin ollut kiltti niin sainkin semmosen :) siitä lähtien olen opetellut kuvaamaan ja muokkaamaan. Mulla on ollut viimeiset 3-4 vuotta kamerana Pentax K-x, ja sen kanssa olen ihan hyvin pärjänyt, mut nyt olis aikeissa ostaa iha uus Canon 650D rungon ja siihen Sigma 30mm F1.4 EX DC HSM, objektiivin kesätyörahoil. Onneks Katrillaki on Canon, niin voidaan vaihdella sitte laseja keskenämme (: Katri myi juuri hänen 1000D:n pois ja aikoo nyt ostaa 600D. 

Mulla on kuvasivusto: www.tinokaartovuori.kuvat.fi (tai Flickr: Kart5a) ja sieltä mun kuvia aina voi käydä kattelemassa. Mulla oli myös valokuvausblogi aikoinaan, mut päätin poistaa sen ja ryhtyy tähän blogiin. Tämä blogi on järkevämpi, koska sen edellisen aihe oli vaan kuvat ja muokkaus, ja ku mulla oli niitä aikoija ku en kuvannut lainkaa ja sit välil paljo, ni ei se blogi oikeen toiminu.

Olen mielestäni myös taitava kuvanmuokkaaja. :D Muokannut olen kuvia aina ja tulen varmaan muokkaamaan. Tässä esimerkki:

Ennen

Jälkeen
Ajaatelin vielä laittaa jotain random kuvia mun 3-4 vuoden uralta tähä, ni niit voi sit tsiikailla. Saa kommentoida myös! (:

















Ei kommentteja :

Lähetä kommentti